tiistai 21. marraskuuta 2017

Kysely sulhaselle!

Moi!

Koska kyselyt on kivoja, tenttasin sulhaselta tämän hääblogeissa kiertäneen kyselyn samalla kun hän kokkaili meille illallista > multitasking kunniaan!

Kysely sulhaselle:

1. Jos tyttöystäväsi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii?

Joku häät tai perheet tai vauvat tai muut hirveät tosi-tv:t.

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa? 

Ei kastiketta ollenkaan.

3. Mikä on hänen inhokkiruoka? 

Hmm...toi on kyllä aika paha... mä sanoisin, että... tää on muuten tosi vaikee... se on..toi..
- Simo tässä menee ikuisuus, näitä on 25 näitä kysymyksiä!
Joo mä tiiän...sanosin, että mustamakkara!.. eiku mä vaihdan.. MAKSAPIHVIT!"

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa? 

Arpoo...arpoo...arpoo...valkkari jäillä! Ja sushia.

5. Mikä on hänen kengänkoko?

45... ei... 37-38.

6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi? 

Miten niin JOS... täydellisiä aviomiehiä!

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?

Proteiinipatukoita.

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?

Valtavirtapoppia.

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää? 

Romanttisen komedian puolelle menee.

10. Minkä väriset silmät hänellä on?

*Miettii liian pitkään* 
Vähän vihertävän rusehtavat. Mä sanon ehkä vihreet. Onks ne vihreet? Minkä väriset ne oikeesti on?

11. Lause, jota hän käyttää usein? 

*Ehdottaa aluksi jotakin, mitä en tänne kirjoita* xD

"Nyt et ärsytä mua!"
"Mä oon niin väsynyt"
"Tilli on niin ihana!"

12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä? 

Komentelu/päsmäröinti

13. Missä hän on syntynyt? 

Tampereella.

14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi? 


Se olisi hyvää!

15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja?

Et sää vietä monia tunteja minkään parissa... paitsi ehkä Tillin.

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?

Valittaa.

17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää? 

Ei sulla oo outoja ruokamieltymyksiä!

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?

Ei kotiavaimia, ei lompakkoa ja kännykkäkin on yleensä hukassa!

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?


Hoputtaminen.

20. Entäs piristymään? 

Kahvi.

21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?

Lasketaanko mut julkisuudenhenkilöksi, koska oon ollut TV:ssä!? :D

22. Millainen hän on tyttöystävänä?

Sanosin, että paras mahdollinen mulle!

23. Milloin hän tapasi vanhempasi?


Ei mitään muistikuvaa!
- Muistele!
En mää muista! Joskus silloin syksyllä!

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?


Syvä huokaus: HÄÄBLOGIT.

25. Millainen on hänen kotilook?

Meidän tulevan avio-onnen takia en nyt kommentoi tähän mitään.

:'DDD

Tallinnassa 2016 romanttisella perhelomalla.... NOT. 24H tästä kuvasta alkoi vatsatauti.


Hahahaa, tää oli hauska!

Haastakaapa muutkin sulhonne!


Terkuin,

Ida


4 kommenttia:

  1. Mäkin haastattelin sulhasen, oli kyllä hauskaa! :D


    "Syvä huokaus: HÄÄBLOGIT."

    -nauraskelin ääneen tälle ja parille muullekin loistavalle vastaukselle. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mua kans huvitti tuo vastaus :DD
      Hei pitääpä käydä lukasemassa teidän faktat!

      Poista
  2. Nyt et ärsytä mua, kahvi ja valitus samaistuin 😊 Samoin puhelin hukassa... ollaanko hajamielisiä? Haastaisi sulhon jos olisi ;(

    VastaaPoista

Kuulen mielelläni kommenttisi!